Dependente in era digitala: Utilizarea platformelor Social Media

[10 credite CPR] Acest curs are ca scop explorarea implicatiilor psihologice ale utilizarii excesive a site-urilor Social Media, precum si identificarea mecanismelor implicate in fenomen si a tehnicilor de gestionare a lor.
Cursul este asincron, adica preinregistrat. Il puteti parcurge oricand doriti dvs., fara a trebui sa fiti online la o data/ora fixa.
Write your awesome label here.

Autor

Write your awesome label here.

Catalina Popoviciu, Drd. 

Psiholog clinician
Psihoterapeut cognitiv-comportamental

Catalina Popoviciu este psiholog clinician  si psihoterapeut in formare in psihoterapie cognitiv-comportamentala. Este doctorand in psihologie la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti, departamentul de Psihologie si isi realizeaza Teza de Doctorat cu tema ”The impact of Social Media use on mental health”. Catalina Popoviciu este asistent universitar in cadrul Departamentului de Psihologie de la Universitatea din Bucuresti, unde este si  director al departamentului ”Social Media Use and Mental Health” din cadrul Centrului de Psihologie Aplicata (www.appliedpsychology.ro).
Catalina Popoviciu este psiholog clinician si psihoterapeut in formare in psihoterapie cognitiv-comportamentala. Este doctorand in psihologie la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti, departamentul de Psihologie si isi realizeaza Teza de Doctorat cu tema ”The impact of Social Media use on mental health”. Catalina Popoviciu este asistent universitar in cadrul Departamentului de Psihologie de la Universitatea din Bucuresti, unde este si director al departamentului ”Social Media Use and Mental Health” din cadrul Centrului de Psihologie Aplicata (www.appliedpsychology.ro).

Co-autor

Write your awesome label here.

Dragos Iliescu, PHD

Dragos Iliescu este un proeminent specialist in psihologie organizationala si masurare psihologica, cu o solida activitate academica si experienta practica si cu o larga recunoastere in comunitatea internationala de specialitate. Este autor si co-autor a peste 80 de lucrari publicate in jurnale si carti de specialitate si de asemenea autor si co-autor a peste 70 de lucrari prezentate la conferinte stiintifice internationale. A avut activitati intensive de consultanta în sute de proiecte in cursul ultimilor 15 ani, in principal concentrat pe proiecte de resurse umane. Are o experienta serioasa si ca antreprenor: este unul din membrii fondatori ai grupului Psyence, care reuneste o serie de servicii comerciale in aria psihologiei aplicate, precum Testcentral, editorul român de teste psihologice, D&D Research, agentie de cercetare de piata si consumator si altele. Are experienta robusta in aria psihologiei aplicate, in special in evaluarea psihologica si comportamentala, psihologia muncii si organizationala si psihologia consumatorului.
Dragos Iliescu este profesor universitar în cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei din cadrul Universitatii din Bucuresti, unde conduce si scoala doctorala. 
Pe langa cariera sa academica a fost activ în consultanța de-a lungul ultimilor 20 de ani, fiind implicat sau conducand un numar de proiecte importante legate de testarea si evaluarea psihologica si educationala, in contexte comerciale sau guvernamentale, in Europa de Est, Asia, Africa si America de Sud.
Interesele sale de cercetare se grupează in jurul a doua mari domenii: psihologia aplicata în context ocupational si în probleme de capital uman si testarea si evaluarea psihologica si educationala (cu o componenta interculturala puternica).
Dragos Iliescu a servit in diverse capacitati oficiale pentru un numar de asociatii profesionale nationale si internationale; este fostul Presedinte (Past-President) al International Test Commission (ITC) si actualul Presedinte al Diviziei de Testare a IAAP (International Association of Applied Psychology). 
 Este Editor Asociat al European Journal of Psychological Assessment si este autor a peste 100 de articole stiintifice, capitole de carte si carti, printre altele fiind coordonator, impreuna cu alti prestigiosi colegi, al volumului premiat international ”International Handbook of Testing and Assessment”, publicat in 2016 la Oxford University Press si autorul monografiei ”Adapting Tests in Linguistic and Cultural Situations”, publicat in 2018 la Cambridge University Press.