Politica de confidentialitate

Aceasta politica se aplica intre dvs., utilizatorul acestui website si SC 6.626 Planck Assessment SRLproprietarul si furnizorul website-ului www.academicus.ro (numit in cele ce urmeaza "website" sau "site"). Aceasta politica se aplica cu privire la utilizarea de catre noi a tuturor datelor colectate de noi in legatura cu utilizarea de catre dumneavoastra a website-ului si a oricaror servicii sau sisteme de pe acesta.

 

1. Definitii si interpretare

In aceasta politica, urmatorii termeni au urmatoarele semnificatii:

Cont: inseamna in mod colectiv toate datele cu caracter personal, informatiile de plata si datele de acreditare utilizate de utilizatori pentru a accesa materialul, cursurile de pe site, sau/si orice sistem de comunicatii de pe website;

Continut: inseamna orice text, grafica, imagini, audio, video, software, compilari de date si orice alta forma de informatii capabile sa fie stocate intr-un computer care apare pe sau face parte din acest website;

Cookie: inseamna un fisier text mic plasat pe computerul dvs. de catre Academicus cand vizitati anumite parti ale acestui website. Aceasta ne permite sa identificam vizitatorii recurenti si sa analizam obiceiurile lor de navigare pe website.

Date: inseamna colectivul de informatii pe care le trimiteti pe website. Acestea includ, dar nu se limiteaza la, detaliile contului si informatiile transmise folosind oricare dintre serviciile sau sistemele noastre;

Academicus, sau academicus.ro:   inseamna SC 6.626 Planck Assessment SRL, Str. Turbinei 22, Bucuresti, Romania;

Serviciu: inseamna in mod colectiv orice facilitati online, instrumente, servicii sau informatii pe care Academicus le pune la dispozitie prin intermediul Website-ului, acum sau in viitor;

Sistem: inseamna orice infrastructura de comunicatii online pe care Academicus o pune la dispozitie prin intermediul Website-ului, acum sau in viitor. Aceasta include, dar nu se limiteaza la, e-mailuri web, panouri de mesaje, chat-uri live si link-uri de e-mail;

Utilizator/Utilizatori: inseamna orice tert care acceseaza website-ul si nu este un angajat de Academicus care actioneaza care parte a sarcinilor sale de serviciu; si

Website: inseamna website-ul pe care il utilizati in prezent (www.academicus.ro) si orice subdomenii ale acestui site (e.g. subdomeniu.academicus.ro) cu exceptia acelor componente care sunt excluse in mod expres prin proprii lor termeni si conditii.

 

2. Date colectate

2.1. Date cu caracter personal colectate

Fara a ne limita doar la acestea, este posibil ca prin intermediul acestui site sau prin intermediul serviciilor furnizate in baza acestui site spa fie colectate oricare dintre urmatoarele date:

  • nume;
  • data nasterii;
  • ocupatie si profesie;
  • informatii de contact, cum ar fi adrese de e-mail si numere de telefon;
  • informatii demografice precum cod postal, preferinte si interese;
  • informatii financiare, cum ar fi numerele cardurilor de credit / debit;
  • adresa IP (colectata automat);
  • tip si versiune de browser web (colectate automat);
  • sistem de operare (colectat automat);
  • o lista de adrese URL care incepe cu un site de referinta, activitatea dvs. pe acest site web si site-ul la care iesiti (colectate automat); si
  • informatii despre cookie-uri (a se vedea politica de cookies disponibila la adresa: https://academicus.ro/cookies).

 

2.2. Moduri in care colectam datele dvs. personale

Putem colecta date cu caracter personal dintr-o varietate de surse. Acestea includ:

  • Date cu caracter personal pe care ni le comunicati direct. Colectam date despre modul in care utilizati serviciile si produsele noastre, cum ar fi tipurile de continut pe care le vedeti sau cu care intrati in contact, sau frecventa si durata activitatilor dumneavoastra. De asemenea, colectam date personale pe care ni le furnizati cand va inscrieti pentru un buletin informativ de marketing, cand participati la un sondaj sau cand va inregistrati pentru un cont, prin intermediul caruia cumparati produsele noastre. Cu aceste ocazii, este posibil sa va solicitam date personale cum ar fi numele, data de nattere, adresa, adresa de e-mail, numarul de telefon sau detalii ale cardului de credit.
  • Date cu caracter personal pe care le colectam automat. De asemenea, primim si stocam anumite tipuri de date personale ori de cate ori interactionati cu noi online. De exemplu, utilizam cookie-uri si tehnologii de urmarire (pentru a afla mai multe poti gasi termenii pentru confidentialitate la https://academicus.ro/cookies) pentru a obtine date personale, atunci cand browser-ul dvs, acceseaza paginile sau reclamele noastre de internet si alt continut servit de sau in numele companiei noastre pe alte pagini de internet. Datele dvs. personale sunt de asemenea colectate atunci cand cautati, cumparati, postati, participati la un curs sau la un chestionar sau cand comunicati cu echipele noastre de asistenta pentru clienti. Exemplele de tipuri de date personale pe care le colectam includ: adresa IP, ID-ul dispozitivului dvs., date ale locatiei, informatii despre calculator si despre conexiune cum ar fi tipul si versiunea de browser, setarea zonei de timp, tipurile si versiunile de plug-in-uri pentru browser, sistemul de operare, si istoria achizitiilor/cumparaturilor – date pe care uneori compania le combina cu informatii similar de la alti consumatori. Este posibil si sa colectam informatii tehnice care sa ne ajute sa identificam dispozitivul dvs., ca sa prevenim fraudele si pentru diagnosticare.

 

3. Utilizarea de catre noi a datelor

3.1. Noi colectam, procesam si dezvaluim datele dvs. cu caracter personal doar in scopuri specifice si limitate. De exemplu, pentru a va oferi sansa de a participa la cursurile organizate prin intermediul site-ului, de a lua parte la conferintele gazduite si/sau transmise de site-ul nostru, de a va procesa platile dvs. pentru serviciile furnizate de site-ul nostru, pentru a evalua si a solutiona orice reclamatii, cereri de informatii, pentru a dezvolta si a imbunatati produsele, serviciile, metodele noastre de comunicare si functionalitatea paginilor noastre de internet, pentru a furniza produse, comunicatii si reclame personalizate, precum si recomandari de produse si servicii.



3.2. De asemenea, analizand informatiile despre navigarea dvs. online, cautarea si comportamentul in cazul unei achizitii de cursuri si/sau alte servicii oferite de site-ul nostru, vom realiza construirea de segmente (crearea de grupuri care au anumite caracteristici comune) si vom plasa datele dvs. cu caracter personale in unul sau mai multe segmente. 




3.3. Noi colectam, procesam si dezvaluim datele dvs. cu caracter personal in urmatoarele scopuri:


  • Pentru a procesa platile dvs., daca achizitionati produsele noastre, pentru a va informa despre situatia comenzilor dvs., pentru a trata cererile si solicitarile dvs., si a evalua si solutiona orice reclamatii;
  • Pentru a procesa si raspunde la intrebarile dvs. sau pentru a va contacta in vederea furnizarii raspunsului la intrebarile si/sau solicitarile dvs.;
  • Pentru a dezvolta si imbunatati produsele, serviciile, metodele noastre de comunicare si functionalitatea paginilor noastre de internet;
  • Pentru a facilita participarea la cursurile si/sau conferintele la care v-ati inscris;
  • Pentru a va comunica informatii si pentru a administra inregistrarea si/sau abonarea dvs. la buletinul nostru informativ sau  alte comunicatii;
  • Pentru a gestiona necesitatile noastre zilnice de afaceri referitoare la participarea dvs. la cursuri, conferinte sau la cerere;
  • Pentru a confirma identitatea indivizilor care ne contacteaza prin telefon, mijloace electronice sau altfel;
  • Pentru scopuri de instruire interna si asigurarea calitatii;
  • Pentru a intelege si a evalua interesele, dorintele, si necesitatile in schimbare ale consumatorilor, pentru a imbunatati pagina noastra de internet, produsele si serviciile noastre actuale, si/sau pentru dezvoltarea de noi produse si servicii; si 
  • Pentru a furniza produse, comunicatii si reclame personalizate, precum si recomandari de produse catre dvs.



3.4. Atunci cand colectam si utilizam datele dvs. cu caracter personal in scopurile mai sus metionate sau in alte scopuri, va vom informa inainte sau la momentul colectarii.




3.5. Cand legislatia impne, va vom solicita acordul pentru a procesa datele dvs. personale. Atunci cand v-ati dat acordul pentru activitatile de procesare, aveti dreptul de a va retrage acordul in orice moment.




3.6. Vor fi situatii cand ne vom baza pe interesul legitim pentru procesarea datele dvs. personale. Un interes legitim ar putea exista de exemplu, atunci cand va inscrieti intr-o schema de loialitate la unul dintre cursurile, seminarii si/sau conferintele noastre si noi utilizam datele personale colectate pentru a efectua analize ale datelor in scopul imbunatatirii produselor sau serviciilor noastre. Acest motiv va fi utilizat doar atunci cand este necesar pentru a realiza un interes legitim al companiei noastre, iar aceasta nu va prevala asupra drepturilor dvs. ca individ. La aceasta baza legala se va apela doar atunci cand nu exista niciun mod mai putin invaziv pentru a procesa datele dvs. cu caracter personal. 




3.7. Atunci cand achizitionati un produs de pe site-ul nostru (un curs, participare la seminarii, conferinte etc), procesam datele dvs. personale pentru a executa un contract la care sunteti sau veti fi o parte.




3.8. De asemenea, procesam datele dvs. cu caracter personal atunci cand avem o obligatie legala (de ex., obligatii fiscale sau de securitate sociala) pentru a efectua o asemenea procesare. De exemplu, o hotarare judecatoreasca sau o citatie ne poate impune sa procesam datele personale pentru un anumit scop, sau putem fi obligati sa procesam date personale pentru a raporta tranzactii suspecte in conformitate cu regulile locale pentru combaterea spalarii banilor.




3.9. Compania noastra poate utiliza datele dvs. personale pentru a construi profile. Noi cream profile prin analizarea informatiilor despre navigarea si cautarea dvs. online si comportarea la achizitionare de produse/servicii si despre interactiunile dvs. cu comunicatiile noastre prin construirea de segmente (crearea de grupuri care au anumite caracteristici comune) si prin plasarea datelor dvs.cu caracter personal in unul sau mai multe segmente. Aceste segmente sunt utilizate de compania noastra pentru a personaliza pagina de internet si comunicatiile noastre cu dvs. (cum ar fi prezentarea continutului relevant catre dvs. atunci cand vizitati site-ul nostru sau intr-un buletin informativ catre dvs.) si pentru a afita oferte si reclame relevante.




3.10. Va puteti retrage acordul pentru a impiedica utilizarea datelor dvs.cu caracter personal in acest mod oricind, utilizand sectiunea gestionarea modulelor cookie din Politica de Cookies (https://academicus.ro/cookies) sau dezabonandu-va de la utilizarea adresei dvs. de email, daca v-ati logat la una dintre paginile noastre de internet sau daca v-ati inscris in vreun buletin informativ de marketing.




3.11. Orice date personale pe care le trimiteti vor fi pastrate de academicus.ro atata timp cat utilizati serviciile si sistemele furnizate pe website. Datele pe care le trimiteti prin intermediul oricarui sistem de comunicatii pe care il furnizam pot fi pastrate pentru o perioada mai lunga, de pana la un an.




3.12. Cu exceptia cazului in care suntem obligati de lege, sau ni se permite de lege acest lucru si sub rezerva clauzei 4, datele dumneavoastra nu vor fi divulgate tertilor.




3.13. Toate datele cu caracter personal sunt stocate in siguranta in conformitate cu principiile legilor privind protectia datelor personale. Pentru mai multe detalii privind securitatea, vedeti clauza 9 de mai jos.


4. Site-uri web si servicii terte

Academicus poate, din cand in cand, sa angajeze serviciile altor parti pentru a trata probleme care pot include, dar nu se limiteaza la, gestionarea platilor, livrarea articolelor achizitionate, facilitatile motoarelor de cautare, publicitate si marketing. Furnizorii de astfel de servicii nu au acces la anumite date cu caracter personal furnizate de utilizatorii acestui website. Orice date utilizate de astfel de parti sunt utilizate numai in masura in care acestea sunt necesare pentru a furniza serviciile pe care Academicus le solicita. Orice utilizare in alte scopuri este strict interzisa. Mai mult, orice date care sunt prelucrate de terti trebuie sa fie prelucrate in termenii acestei politici si in conformitate cu legea privind protectia datelor personale.

 

5. Modificari ale proprietatii sau controlului asupra website-ului

  • 5.1 Academicus poate uneori sa isi extinda sau sa-si reduca activitatea si aceasta poate implica vanzarea anumitor divizii sau transferul controlului anumitor divizii catre alte parti. Datele furnizate de utilizatori vor fi transferate, in cazul in care sunt relevante pentru orice divizie astfel transferata, impreuna cu acea divizie, iar noul proprietar sau noua parte care va controla va putea, in conditiile prezentei politici, sa utilizeze datele in scopurile pentru care au fost furnizate de dumneavoastra.
  • 5.2 In cazul in care datele transmise de utilizatori vor fi transferate intr-o asemenea maniera, veti fi contactat(a) in prealabil si informat(a) cu privire la modificari. In momentul contactarii, veti putea alege sa va stergeti datele sau sa nu le furnizati noului proprietar sau noii parti care va controla divizia.

 

6. Controlul accesului la datele dumneavoastra

6.1. Oriunde vi se va solicita sa trimiteti date, vi se vor oferi optiuni pentru a restrictiona utilizarea de catre noi a acestor date. Aceasta poate include urmatoarele

    • 6.1.1 utilizarea datelor in scopuri de marketing direct; si
    • 6.1.2 schimb de date cu terti.

6.2. Compania transmite datele dvs. personale catre terte parti selectate, in urmatoarele situatii:

  • Transmitem datele dvs. personale catre instructorii ce furnizeaza online cursurile achizitionate de dvs de pe site, ce asigura toate serviciile ca dvs. sa beneficiati de cursul sau modului achizitionat (de exemplu acestia dau creditele, iau diplomele cursantilor care au terminat, le semneaza, le trimit la Colegiul Psihologilor pentru a fi semnate, le primesc inapoi si le trimit inapoi cursantilor), precum si in cazul transferurilor de afaceri sau al dezvaluirilor impuse de lege.
  • Pentru a va indeplini solicitarile, a va raspunde la intrebari, a va finaliza comenzile, a va onora cupoanele, a va furniza servicii, a va permite sa participati la cursuri, conferinte sau pentru a va pune la dispozitie diferite alte caracteristici, servicii si materiale prin paginile noastre de internet, transmitem datele dvs.cu caracter personal catre furnizori de servicii terta parte care indeplinesc furnctii in numele nostru, cum ar fi societati care: gazduiesc sau opereaza paginiile site-ului, proceseaza plati, analizeaza date, furnizeaza service pentru clienti, servicii postale sau de livrare, si sponsori sau alti terti care participa la sau administreaza promotiile noastre. Ei au acces la datele cu caracter personal necesare pentru a-si realiza functiile, insa nu le pot utiliza in alte scopuri. In plus, ei trebuie sa proceseze aceste date personale in conformitate cu aceasta Politica de confidentialitate si dupa cum permit legile si regulamentele aplicabile de protectie a datelor.
  • Datele dvs. personale vor fi de asemenea utilizate de noi sau vor fi transmise la sponsorii nostri, producatorii de reclame, retelele de reclame, serverele de reclame, retelele de social media si la societatile de analiza sau la alti terti in legatura cu marketingul, promotiile, cresterea datelor (pentru a afla mai multe despre termenii nostri de baza de confidentialitate urmeaza link-ul [LINK]) si alte oferte, precum si informatii despre produse. 
  • In cazul unui transfer de afaceri. Datele dvs.cu caracter personal vor fi utilizate de noi sau vor fi pteluate de orice companie ce poate achizitiona acest business. In asemenea tranzactii, datele dvs. personale sunt in general unul dintre activele comerciale transferate, insa transferurile raman supuse promisiunilor facute in orice Politica de confidentialitate pre-existenta (daca, bineinteles, nu ati fost cumva de acord cu altceva). Daca o alta entitate ne achizitioneaza pe noi, afacerile noastre sau in mod substantial toate sau o parte a activelor noastre, sau active legate de paginile de internet, datele dvs. cu caracter personal vor fi dezvaluite catre o asemenea entitate ca parte a procedurii de audit intern si vor fi transferate catre asemenea entitate ca unul dintre activele transferate. 
  • Dezvaluirea impusa de lege. Este posibil sa transferam si sa dezvaluim datele dvs.cu caracter personal catre terti (in general autortati publice):
  • Pentru a indeplini o obligatie legala;
  • Atunci cand credem cu buna credinta ca o lege aplicabila o impune;
  • La solicitarea autoritatilor guvernamentale care efectueaza o investigatie;
  • Pentru a verifica sau a aplica regulie din “Termenii si Conditii” sau alte politici aplicabile;
  • Pentru a depista si proteja contra fraudei, sau contra oricaror vulnerabilitati tehnice sau de securitate;
  • Pentru a reactiona la o urgenta; sau altfel
  • Pentru a proteja drepturile, proprietatea, siguranta, sau securitatea tertilor, a vizitatorilor paginilor site-ului sau a publicului.
  • In cazul in care datele dvs. sunt supuse unor transferuri internationale catre terti in scopurile descrise in aceasta Politica de confidentialitate, datele dvs. vor fi transmise doar :
      • Pentru a respecta instructiunile dvs.;
      • Pentru a respecta o obligatie legala; sau
      • Pentru a colabora cu agentii si consilierii nostri pe care ii utilizam pentru a ne ajuta sa ne desfasuram activitatea si serviciile.

 

6.3. Daca transferam date personale in afara EEA, compania se va asigura ca acestea sa fie protejate in acelati mod ca si cand ar fi utilizate in EEA. Vom utiliza una dintre urmatoarele masuri de protectie:



Transferul catre o tara non-EEA a carei legislatie privind confidentialitatea asigura un nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter personal fata de cel din EEA;


  • Incheierea unui contract cu terta parte straina, ceea ce inseamna ca ea trebuie sa protejeze datele cu caracter personal la aceleati standarde ca si EEA; sau
  • Transferul datelor personale catre organizatii care fac parte din acorduri specifice privind transferurile transfrontaliere de date cu Uniunea Europeana (de ex., Privacy Shield, un acord cadru care stabileste conditiile standard de confidentialitate pentru datele trimise intre Statele Unite si tarile europene, sau acorduri cadru similare).

 

7. Dreptul dumneavoastra de a retine informatii

  • 7.1 Puteti accesa anumite zone ale website-ului fara a furniza personale, ca de exemplu puteti vizualiza cursurile furnizate de site-ul nostru, colectivul de instructor, conferintele furnizate de noi etc. Cu toate acestea, pentru a utiliza toate serviciile si sistemele disponibile pe website, vi se va solicita sa transmiteti catre noi informatii, cum ar fi informatiile care fac parte din cont sau alte date.
  • 7.2 Puteti restrictiona utilizarea cookie-urilor de catre browserul dumneavoastra de internet. Pentru mai multe informatii, vedeti Politica de cookie.

 

8. Dreptul asupra datelor dumneavoastra

  • 8.1 Puteti accesa contul dumneavoastra in orice moment pentru a vizualiza sau modifica datele. Este posibil sa fie nevoie sa modificati sau sa actualizati datele dumneavoastra daca circumstantele dumneavoastra se schimba. De asemenea, este posibil sa stocam date suplimentare cu privire la preferintele dumneavoastra de marketing si puteti modifica aceste date in orice moment.
  • 8.2 Puteti exercita oricand drepturile dvs. conferinte de legislatia privind protectia datelor cu caracter personal. Veta gasi in cele ce urmeaza o structura generala a acestor drepturi, impreuna cu ce presupune aceasta pentru dvs. Va puteti exercita drepturile trimitand un email la adresa admin@academicus.ro sau trimitand o cerere prin formularul de contact de pe paginile noastre de internet.
    • Dreptul de a fi informat. Aveti dreptul de a vi se pune la dispozitie informatii clare, transparente si usor inteligibile despre modul in care utilizam datele dvs.cu caracter personal si despre drepturile dvs. Prin urmare, va punem la dispozitie informatiile din aceasta Informare.  
    • Dreptul la access si rectificare. Aveti dreptul de a accesa, corecta sau actualiza oricand datele dvs. cu caracter personal. Intelegem importanta acestui lucru, iar daca doriti sa va exercitati drepturile, va rugam sa ne contactati.
    • Dreptul la portabilitatea datelor. Datele personale pe care ni le-ati pus la dispozitie pot fi portate. Aceasta inseamna ca ele pot fi mutate, copiate sau transmise electronic in anumite circumstante.
    • Dreptul de a fi uitate. In anumite circumstante, aveti dreptul de a solicita ca noi sa stergem datele dvs. Daca doriti sa stergem datele cu caracter personal pe care le detinem despre dvs., va rugam sa ne informati, iar noi vom lua masuri rezonabile pentru a raspunde la solicitarea dvs. in conformitate cu cerintele legale. Daca datele personale pe care le colectam nu mai sunt necesare pentru niciun scop si nu ni se cere prin lege sa le pastram, vom face ce putem ca sa le stergem, sa le distrugem sau sa le dezidentificam. 
    • Dreptul la restrictionarea procesarii. In anumite circumstante, aveti dreptul de a restrictiona procesarea datelor dvs.cu caracter personal.
    • Dreptul de a obiecta. In anumite circumstante, aveti dreptul de a obiecta la anumite tipuri de procesari, inclusiv procesarea pentru marketing direct (adica, primirea de email-uri de la noi cu notificari sau contactarea dvs. privind diferite oportunitati comerciale).
    • Dreptul de a depune o reclamatie la Autoritatea de Supraveghere competenta. Aveti dreptul de a depune o reclamatie direct la Autoritate locala de Supraveghere (ANSPDCP cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania privind modul in care procesam datele dvs. personale. 
    • Dreptul de a va retrage acordul. Daca v-ati dat acordul pentru tot ceea ce facem cu datele dvs. cu caracter personal (adica, noi ne bazam pe acord ca baza legala pentru procesarea datelor dvs. cu caracter personal), aveti dreptul de a va retrage oricand acordul (insa daca procedati asa, aceasta nu inseamna ca orice am facut cu datele dvs. personale pana in acel moment este ilegal). Va puteti retrage oricand acordul pentru procesarea datelor dvs. cu caracter personal contactandu-ne cu detaliile prezentate mai jos.
    • Drepturi legate de luarea automata de decizii. Aveti dreptul de a nu va supune unei decizii care se bazeaza doar pe procesare automata si care produce efecte legale sau alte efecte semnificative asupra dvs.. In particular, aveti dreptul:
      • sa obtineti interventie umana; 
      • sa va exprimati punctul de vedere;
      • sa obtineti o explicatie a deciziei luate dupa o evauare; si 
      • sa contestati o asemenea decizie.



Alte informatii si sfaturi despre drepturile dvs. pot fi obtinute de la Autoritatea de Reglementare pentru protectia datelor (ANSPDCP).


 

9. Securitate

Securitatea datelor are o importanta deosebita pentru Academicus si pentru a va proteja datele am pus in aplicare proceduri fizice, electronice si de management adecvate pentru protejarea si securizarea datelor colectate online.

 

In acest sens, masurile noastre includ implementarea de controale ale accesului adecvate, investirea in cele mai recente capacitati de securitate a informatiilor pentru a proteja mediile IT pe care le stimulam, si a asigura criptarea, pseudomizarea si anonimizarea datelor cu caracter personal ori de cate ori este posibil.

 

Accesul la datele dvs. cu caracter personal este permis doar angajatilor si agentilor nostri pe baza necesitatii de a le cunoaste si cu respectarea obligatiilor contractuale de confidentialitate stricte atunci cand sunt procesate de ei sa/sau de catre terti.

10. Modificari ale acestei politici

Academicus isi rezerva dreptul de a schimba aceasta politica de confidentialitate, dupa cum consideram necesar, din cand in cand sau in conformitate cu legea. Orice modificare va fi postata imediat pe website si se considera ca ati acceptat termenii politicii la prima utilizare a website-ului care survine in urma modificarilor.

 

11. Cat timp pastram datele dvs. personale?

Vom pastra datele dvs.cu caracter personal atata timp cat avem nevoie de ele in scopul pentru care sunt procesate. De exemplu, atunci cand faceti o achizitie online de la noi vom pastra datele legate de achizitia dvs. pe durata impusa de legislatia fiscal in vigoare, dar si astfel incat sa putem executa contractul specific pe care l-ati incheiat, iar dupa aceea, vom pastra datele personale pe o perioada care ne permite sa tratam sau sa raspundem la orice reclamatii, intrebari sau preocupari legate de achizitie.

 

Retinem datele dvs. identificabile, colectate in mod direct in scopuri de profilare, cat se poate de putin timp, dupa care utilizam masuri pentru a le sterge definitiv. Vom revizui in mod activ datele dvs. cu caracter personal pe care le detinam si le vom sterge in siguranta, sau in unele cazuri le vom anonimiza, atunci cand nu mai exista o nevoie legala, de afaceri sau de consumator pentru a fi retinute.

 

12. Contact

Daca exista intrebari cu privire la aceasta politica de confidentialitate, ne puteti contacta la adresa de e-mail  admin@academicus.ro

 


2. Data Collected

Without limitation, any of the following Data may be collected:
  • 2.1 name;
  • 2.2 date of birth;
  • 2.3 job title & profession;
  • 2.4 contact information such as email addresses and telephone numbers;
  • 2.5 demographic information such as post code, preferences and interests;
  • 2.6 financial information such as credit / debit card numbers;
  • 2.7 IP address (automatically collected);
  • 2.8 web browser type and version (automatically collected);
  • 2.9 operating system (automatically collected);
  • 2.10 a list of URLS starting with a referring site, your activity on this Web Site, and the site you exit to (automatically collected); and
  • 2.11 Cookie information (see Clause 10 below).

3. Our Use of Data

  • 3.1 Any personal Data you submit will be retained by SC 6.626 Planck Assessment SRL for as long as you use the Services and Systems provided on the Web Site. Data that you may submit through any communications System that we may provide may be retained for a longer period of up to one year.
  • 3.2 Unless we are obliged or permitted by law to do so, and subject to Clause 4, your Data will not be disclosed to third parties. This includes our affiliates and / or other companies within our group.
  • 3.3 All personal Data is stored securely in accordance with the principles of the Data Protection Act 1998. For more details on security, see Clause 9 below.
  • 3.4 Any or all of the above Data may be required by us from time to time in order to provide you with the best possible service and experience when using our Web Site. Specifically, Data may be used by us for the following reasons:
  • 3.4.1 internal record keeping;
  • 3.4.2 improvement of our products / services;
  • 3.4.3 transmission by email of promotional materials that may be of interest to you;
  • 3.4.4 contact for market research purposes which may be done using email, telephone, fax or mail. Such information may be used to customise or update the Web Site.

4. Third Party Web Sites and Services

SC 6.626 Planck Assessment SRL may, from time to time, employ the services of other parties for dealing with matters that may include, but are not limited to, payment handling, delivery of purchased items, search engine facilities, advertising and marketing. The providers of such services do not have access to certain personal Data provided by Users of this Web Site. Any Data used by such parties is used only to the extent required by them to perform the services that SC 6.626 Planck Assessment SRL requests. Any use for other purposes is strictly prohibited. Furthermore, any Data that is processed by third parties must be processed within the terms of this Policy and in accordance with the Data Protection Act 1998.

5. Changes of Business Ownership and Control

  • 5.1 SC 6.626 Planck Assessment SRL may, from time to time, expand or reduce its business and this may involve the sale of certain divisions or the transfer of control of certain divisions to other parties. Data provided by Users will, where it is relevant to any division so transferred, be transferred along with that division and the new owner or newly controlling party will, under the terms of this Policy, be permitted to use the Data for the purposes for which it was supplied by you.
  • 5.2 In the event that any Data submitted by Users will be transferred in such a manner, you will be contacted in advance and informed of the changes. When contacted you will be given the choice to have your Data deleted or withheld from the new owner or controller.

6. Controlling Access to your Data

  • 6.1 Wherever you are required to submit Data, you will be given options to restrict our use of that Data. This may include the following:
  • 6.1.1 use of Data for direct marketing purposes; and
  • 6.1.2 sharing Data with third parties.

7. Your Right to Withhold Information

  • 7.1 You may access certain areas of the Web Site without providing any Data at all. However, to use all Services and Systems available on the Web Site you may be required to submit Account information or other Data.
  • 7.2 You may restrict your internet browser’s use of Cookies. For more information see Clause 10 below.

8. Accessing your own Data

  • 8.1 You may access your Account at any time to view or amend the Data. You may need to modify or update your Data if your circumstances change. Additional Data as to your marketing preferences may also be stored and you may change this at any time.
  • 8.2 You have the right to ask for a copy of your personal Data on payment of a small fee.

9. Security

Data security is of great importance to SC 6.626 Planck Assessment SRL and to protect your Data we have put in place suitable physical, electronic and managerial procedures to safeguard and secure Data collected online.

10. Changes to this Policy

SC 6.626 Planck Assessment SRL reserves the right to change this Privacy Policy as we may deem necessary from time to time or as may be required by law. Any changes will be immediately posted on the Web Site and you are deemed to have accepted the terms of the Policy on your first use of the Web Site following the alterations.

11. Contacting Us

If there are any questions regarding this privacy policy you may contact us at admin@academicus.ro