Anularea comenzilor si serviciilor

Vrem sa fiti complet multumit(a) de produsele sau serviciile pe care le comandati de la Academicus! Daca doriti sa ne contactati cu referire la comanda dumneavoastra, va rugam sa utilizati adresa de e-mail admin@academicus.ro. Puteti anula o comanda pe care noi am acceptat-o sau puteti anula contractul, in conditiile explicate mai jos.

Portalul Academicus practica o politica transparenta de retragere a consumatorilor si de returnare a platilor.

Aceasta este definita cu claritate in capitolul 4 din termeni si conditii, la punctele 4.5-4.7, pe care le reproducem aici:

  • 4.5. Consumatorii au dreptul de retragere prevăzut de lege. Astfel, odată ce comanda este confirmată,    consumatorul are o perioadă de 14 zile calendaristice în care poate anula comanda și poate solicita rambursarea taxelor de participare prin trimiterea unui e-mail la adresa admin@academicus.ro. Sumele plătite se vor rambursa consumatorului în termen de 14 zile de la primirea cererii de rambursare la adresa de e-mail: admin@academicus.ro. În această situație, utilizatorul nu mai poate participa la programul de formare profesională a cărui taxă de participare a fost solicitată spre rambursare.
  • 4.6. Cu toate acestea, dacă consumatorul va începe programele de formare profesională în termenul de 14 zile calendaristice prevăzut la pct. 4.5, acesta înțelege și este de acord cu faptul că își va pierde dreptul de anula comanda și de a cere rambursarea taxelor de participare.
  • 4.7. Utilizatorul va suporta comisioanele de rambursare percepute de procesatorul de plăți potrivit modalității de plată aleasă de utilizator inițial.